Telefon
070-774 21 83
E-post

FAQ - Vanliga frågor

Här hittar du några av de vanligaste frågorna. Om du inte hittar det du söker är du välkommen att kontakta oss via e-post eller telefon.

Hur långt i förväg måste jag boka?

Ju tidigare du bokar desto större chans att vi kan tillmötesgå dina önskemål om tid. Vi behöver dock ha din bokning senast 2 dagar innan städtillfället.

Vad gäller om jag vill avboka?

Om du vill omboka ett städtillfälle ska det ske senast 2 dagar i förväg. Du kontaktar oss så hittar vi ny tid som passar. Du kan avboka via telefon eller e-post.

Behöver jag vara hemma vid städningen?

Nej, du behöver inte vara hemma vid städningen. Någon av våra arbetsledare finns på plats och ger instruktioner om vad som ska göras i just ditt hem.

Städar ni på kvällar och helger?

Ja, vi utför vissa städtjänster under kvällar och helger. Kontakta oss för mer information om vad som gäller i just ditt fall.

Har ni egen utrustning och material?

I de flesta fall tar vi med det material som behövs, men ibland kan vi komma överens om att kunden tillhandahåller städmaterial och förbrukningsartiklar.

Vad gäller om jag har husdjur?

Om det finns djur i bostaden vill vi gärna veta det i förväg för personalens skull.